Skip to main content
Historiek

1970

Kantoor Gorremans werd opgericht door de heer Paul J. Gorremans. Hij was actief als expert sinds 1970 en werkte voor verschillende maatschappijen. Doorheen de jaren deed hij  een enorme vakkennis op en bouwde hij een uitstekende reputatie op.

1990

Vanaf 1990 werd Paul J. Gorremans bijgestaan door Paul E. Gorremans. Beiden vormden een dynamische duo dat actief was in het Vlaamse landsgedeelte.

1994

In oktober 1994 overleed Paul J. Gorremans ten gevolge van een tragisch ongeval op de Antwerpse ring.

De fakkel werd overgenomen door Paul E.Gorremans en Alain J. Gorremans, die het kantoor verder hebben uitgebouwd en samen vele waters hebben doorzwommen.

2005

Midden 2005 besloot Paul E. Gorremans nieuwe uitdagingen aan te gaan in het buitenland, waarna het kantoor volledig in handen kwam van Alain Gorremans.

2010

In 2010 startte kantoor Gorremans met de uitwerking van het "paperless-proces", dit om zoveel mogelijk digitaal te werken. Alle processen werden grondig onder de loep genomen en geoptimaliseerd om zoveel mogelijk te digitaliseren en om de snelheid en service van onze diensten te verbeteren.

2012

In 2012 startte kantoor Gorremans met de integratie van andere platvormen.  Kantoor Gorremans wil hiermee streven naar een vlotte dataoverdracht tussen maatschappij en expertisekantoor.

2014

Kantoor Gorremans heeft een uitbreiding van zijn activiteiten : Nu doet het kantoor ook onderzoek van zonnepanelen, machinebreuk en dit in meer regio's dan vroeger.

2017

Kantoor Gorremans geeft aanzet tot de vernieuwing van zijn platform en streeft naar een digitalisering van de werking.

2022

Kantoor Gorremans schakelt over naar een volledig digitaal CRM pakket van Microsoft Dynamics en Office 365.